Про цю педалі треба не говорити, а складати поеми. Colour Box – це найамбіційніший продукт JHS, і ось чому.
Звук гітари, яким ми чуємо його на улюблених записах, проходить через безліч приладів. Це може бути підсилювачі, педалі, рекові прилади, мікрофони. У минулі роки використовувалися котушкові деки, зараз – комп’ютерні системи запису з різними аудіоінтерфейсами. Всі ці елементи змінювалися і надавали своєрідність тисяч записів. Одне залишалося незмінним професійного звуку – підсилювачі для записи. Мікрофонний, а іноді й інструментальний сигнал обов’язково проходить через них на вході у студійну консоль.
Еталонами студійних преамп давно стали прилади Neve. Складна схематика, найкращі компоненти, широкі можливості формування звуку, а головне неповторний “британський” відтінок якості, який вони надавали звучанню, зробили їх не просто бажаними, а й навіть обов’язковими приладами для найкращих студій світу. Їхній еквалайзер, їхній яскравий і агресивний, але органічний овердрайв, що виходить, якщо перевантажити канал занадто сильним сигналом стали причиною того, що багато класичних записів як рок-музики, так і фанку, соул та багатьох інших жанрів, робилися безпосередньо в Neve, лінію”. А найчастіше практично чистий комбік, знятий мікрофоном, перетворювався на вогнедишного звіра руками вмілого звукорежисера – за допомогою Neve.
Ось такі універсальні та легендарні прилади і вирішив повторити засновник JHS Josh. І не просто повторити, а перенести їх у компактну педальну форму. І за кілька років напруженої праці йому це вдалося. Довгий пошук відповідних компонентів, створення нових – частина деталей була випущена спеціально для JHS, точніше для JHS COLOUR BOX. Особлива увага приділялася трансформаторам, які грають ключову роль звуку Neve. Їх виготовили Lundahl – справжня вища ліга.
Педаль вийшла настільки універсальною, як її прототип, вона може використовуватися не тільки для гітари, але і для будь-якого джерела звуку, як справжній студійний преамп. Вона обладнана входами та виходами як для інструментального та лінійного сигналу на jack, так і для мікрофона на XLR. Причому виходи є незалежними і можуть використовуватися одночасно.
Еквалайзер та секція гейну взяті безпосередньо з класичного Neve 1073, смуги частот підібрані ідеально для гітари. Однак JHS додали ще один каскад гейну послідовно до основного, щоб отримати потужне посилення в 39дБ. Це повторює схему, використану The Beatles при записі Revolution, коли гітара писалася “в лінію”, при цьому сигнал з одного каналу консолі посилався на інший для максимального спотворення.
Гейн регулюється ручками Pre-Vol та Step Gain. Перша з них плавно встановлює рівень посилення, друга вибирає верхню межу діапазону посилення з п’яти варіантів:
1 – 18дБ
2 – 23дБ
3 – 28дБ
4 – 33дБ
5 – 39дБ
Вихідна гучність преампа регулюється ручкою
Еквалайзер десь трисмуговий, типу Baxandall, з мінімальним взаємним впливом смуг. Смуги частот такі: Bass – 120 Гц; Middle – 1кГц (істинно гітарний вибір); Treble – 10кГц (чисто нивівська фішка). Усі вони мають діапазон +/-17дБ.
Крім того на педалі присутній High Pass Filter, що відключається, обрізає зайвий низ, якщо необхідно. Він дає ослаблення в 6дБ на октаву і частоту зрізу, що налаштовується, від 60 до 800Гц.
На бічній поверхні пристрою розташовані перемикачі вибору джерела instr/xlr і послаблення вхідного сигналу на 20дБ.
Педаль живиться від блока живлення 18В, блок живлення поставляється, проте може бути використаний будь-який сторонній з мінусом по центру.
У Colour Box була створена не просто педаль. Це компактний повноцінний студійний підсилювач, який підходить для запису будь-яких інструментів та голосу, а також для живої гітарної роботи. Безкомпромісна якість, зручний формат та адекватна ціна – це ідеальна педаль для студійної та концертної роботи.
Ще немає відгуків.